Sporten i OALike stort som Norge-Brasil 1998? Til tross for at jeg er rimelig sportsinteressert, blar jeg fort forbi sportsidene i OA. Gjennom flere år har jeg sett meg lei på at OA’s sportsredaksjon kryderer side opp og side ned med nitrist damehåndball. Greit nok skriver de mye om disse “fantastiske” landslagsdamene. Etter resultatene å dømme, kalassifre og svært dårlig nivå, burde ikke dette være verd all denne grove trykksverten. Jeg har i dag fulgt et reservepreget Norsk Ishockeylandslag i en historisk VM kamp mot hockeystorheten Sverige. Her vant lille Norge til alt overmål 5-4 e.s.d og straffer. Makan til triller og ikke minst en gedigen sensasjon. Norge kan fortsatt rykke ned i B-puljen, og mandagens OA Sport inneholder sikkert mer om Larvik og håndball, enn Norges sjanser til å overleve i Verdensmesterskapet i ISOCKEY! Ønsker OA-sporten GOD BEDRING! PS! Gjøvik har dessverre Norges flotteste Ishockeyhall, så og si ingen hockeyklubb, men flere aktører som spiller hockey på høyeste nivå i Norge! Jeg har også forståelse for hvorfor Gjøvik ikke får være med å arrangere Ungoms OL! De var med i det gode OL- selskap. “De trodde de skulle arrangere musikkstevne, men der var ingen musikkere”! Mvh Fikk sparken på dagenMadshus-direktør Lars Hanstad fikk sparken på dagen. Kort tid etter påske ringte bedriftens amerikanske eier med beskjed om at han skulle holde seg hjemme. Avskjeden skjedde uten noen forutgående prosess eller behandling i styret. Hanstad har arbeidet i Madshus gjennom hele 35 år, og burde etter mitt skjønn fått en bedre behandling. Denslags brutalitet hører ikke hjemme i norsk arbeidsliv. Hva mener du? MinibankBor i Sørbyen i Gjøvik og her har vi de fleste tilbud vi trenger. Vi har tre matbutikker, fire med REMA på Kopperud. Vi har to byggevarehus, kirke, bilforretninger, bensinstasjoner, postkontor, bilpleie (Litt reklame for Gjøvik Bilpleie), vi har alt det vi trenger, unntatt en minibank.. Svein Annonse | |||||||||||
Nyeste kommentarer